kohupiim · Koogid

Kohupiimakook

Üks minu suuri lemmikuid on lihtne kohupiimakook, millele saab igasugu erinevaid ja põnevaid marju või puuvilju sisse panna. Vastavalt hooajale.🙂  Olen kolanud erinevates portaalides ja uurinud kohupiimakooke ning ikka ja jälle jääb silma, kui palju on selliseid retsepte, milles niiiii palju asju vaja on. Mina pooldan selliseid toite, kus mul pole söögi valmistamise jaoks ekstra poodi minna. Armastan lihtsust.

Põhiretsept järgmine:

125 g või
1 dl suhkur
1 tk muna
3 dl jahu
1 tl Küpsetuspulber

TÄIDIS

250 g kohupiim
250 g hapukoor
1 dl suhkur
2 tk muna
2 sl tärklis
1 suur purk virsikukompott

Vahusta toasoe või suhkruga, lisa muna, jahu ja küpsetuspulber. Suru tainas 26 cm läbimõõduga vormi põhja ja äärtele. Küpseta ahjus 200°C juures 10 minutit. Nüüd lao virsikud põhjale. Vahusta munad suhkruga, lisa kohupiim ja hapukoor ning kõige lõpuks tärklis. Vala segu virsikutele ja küpseta veel 30 minutit.

Olen seda kooki teinud nii virsikutega nagu algselt ette nähtud.
Olen pannud virsikute asemele maasikaid (nagu pildil näha).


Olen pannud virsikutel asemele ka sõstraid.
Iga tulemus on olnud suurepärane.