Hoidised

Värske soolakurk

See postitus saab nüüd küll suure uhkusega postitatud. Minu elu esimesed värsked  soolakurgid. Kuna siiani on kõik hoidised mulle ämm teinud (siinkohal tuhat tänu talle), siis pole minul olnud vajadust ise neid teha. Nüüd siis proovisin järgi ja peaks mainima, et esimese korra kohta oli minu meelest väga hea tulemus. Panen siia ka retsepti, et teinekord oleks mu millestki lähtuda kui midagi muuta tahan.

Purk – 5 liitrine
Väikseid kurke
tilli
mustsõstra lehti
küüslauku
soola
äädikat
suhkurt

Panin purgi põhja mustsõstra lehti, tilli, tükeldatud küüslauku. Seejärel kiht kurke. Taaskord maitsetaimed ja kiht kurke. Kõige peale maitseained. Keetsin vee ( ca 3 liitrit), panin vette ca 3 väikest peotäit jämesoola, tsipa suhkurt ja 2 sl äädikat. Lasin vee täielikult maha jahtuda ning valasin kurkidele. Juba järgmine päev võis kurke süüa.

Kui on soov saada kiiremini kurke, siis valada peale soe vesi.
Et aeglustada kurkide maitsestumist, siis panna purk külma.

2 thoughts on “Värske soolakurk

  1. Mmmm, pean veel paar päeva ootama, kui kasvuhoonest sobiliku suurusega kurke saan, siis katsetan kohe sinu retsepti järgi ka ära. Proovisin ise ka elus ESIMEST korda kurke teha mõni aeg tagasi, aga veidi lahjad jäid. Nii et annan sulle varsti teada, kuidas välja tulid;)) Ja siis ehk saab ka minu ämm puhkust!

  2. Ele, mul on nii hea meel, et mu blogist ka teistele kasu võib olla. Kindlasti anna oma tulemusest teada.
    Eks me peamegi harjutama, sest peagi on meil ämmad vanad ning peame ise oma laste peredele kurke sisse tegema.😀

Kommenteerimine on suletud.