Jäätised

Piparmündijäätis

Nüüd võin öelda, et minu esimene jäätisetegu on tehtud. Ma pole küll kindel kas ja kui palju ma tulevikus selle uuesti ette võtan. Minu jaoks on see ikkagi suht rammus ja liiga magus. Võimalik, et teinekord proovin panna vähem kondenspiima.
Ainuke positiivne asi oma tehtud jäätisel on see, et saan teha just sellise maitsega nagu tahan. Seekord proovisin ära piparmündi jäätise, mida taaskord Ragne blogis piilumas olen käinud.

6 dl rõõska koort (35%)
300 g kondenspiima (suhkruga)
50 g tumedat šokolaadi
3-4 sl hakitud värsket piparmünti

Vahusta rõõsk koor, kuni moodustuvad pehmed tipud. Lisa kondenspiim ja vahusta veel veidi, kuniks kõik ilusti seguneb. Riivi šokolaad riiviga ning lisa koos hakitud piparmündilehtedega jäätisesegule. Sega kõik korralikult läbi ja kalla see sügavkülma minevasse anumasse ning külmuta 5-6 tundi.